24 Şubat 2011 Perşembe

HAYAT, SİZ PLANLAR YAPARKEN KARŞINIZA ÇIKAN ŞEYDİR.

           Hayat, siz planlar yaparken karşınıza çıkan şeydir:
Evet bir planım vardı bugün , bütün gün akşam el etek çekilse de bir an önce bilgisayarımın başına geçip  yazsam dediğim... Bahardan sırlar fısıldayan, içimi ısıtan güneşin sıcaklığı aşka getirmişti beni.. Bu duygu seliyle Sezen'in,
         Ben her bahar aşık olurum,
         Rüzgar olur yağmur olurum,
         Filizlenir anılarla gururum,
         Taşar içimden ruhum.
Dizeleri bile dökülüvermişti dilimden. Oradan renklere uzanmıştım... Rengarenk...Alı,moru.turuncusuyla....Renkler...Ve daha neler neler...
         Akşam aldığım o talihsiz haberle tüm enerjimi yitirdim: Çok sevdiğim bir yakınımın beklenmedik vefat haberiydi bu. Zira bugün facebook sayfamdaki paylaşımım da bugün yaşanan olayla bağlantılı olarak çok ilginç bir tesadüftür:
          
         Bir şey yap, güzel olsun.
        Çok mu zor?
        O vakit güzel bir şey söyle.
        Dilin mi dönmüyo...r?
        Güzel bir şey gör veya güzel bir şey yaz.
      ...
Beceremez misin?
        Öyleyse güzel bir şeye başla.
        Ama hep güzel şeyler olsun.
        ÇÜNKİ HER İNSAN ÖLECEK YAŞTA.
        Geç kalmayasın!

                                                        ŞEMS-İ TEBRİZİ
 
        Ağabeyimin mekanı cennet olsun...

6 yorum:

  1. dilekcim başın sağolsun

    YanıtlaSil
  2. BAŞIN SAĞOLSUN :(

    YanıtlaSil
  3. Hepinize çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. dilek ablacim meraba geri dondum.. ne anlamli bir siir..iyi geldi vallahi..bu arada basin sagolsun..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım, sen o kadar güzel bir şeye başladın ki...Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Çok tatlı bir bebek.Ben bayıldım ona.
    Dostlar sağolsun.Evet herkes ölecek yaştaymış meğer...Allah sıralı ölüm versin diye dilekte bulunmamıza engel değil ama bu.
    Bu arada Doruk Doğan'ın sayfasına bakabildin mi?

    YanıtlaSil